Vítejte v Renault Trucks
Dopravní řešení
Jízda s elektrickými vozidly
#JoinTheGoodMove
Elektromobilita
Jan. 27 2023
Klimatická krize a rozsáhlé zavádění nízkoemisních zón (LEZ) představují nové výzvy a vyžadují významné změny v odvětví silniční nákladní dopravy. Z alternativních druhů energie, které jsou dnes k dispozici, je elektřina nejúčinnějším prostředkem, jak dekarbonizovat provoz ve městech a zároveň si zachovat konkurenceschopnost.
- Jaký je dojezd elektrického nákladního vozidla?
- Stáhněte si naši bezplatnou bílou knihu a získejte průvodce krok za krokem, jak hladce dekarbonizovat svůj vozový park.
- Jak funguje elektrické nákladní vozidlo?
- Porozumění dekarbonizaci dopravy
- Jak se dobíjí elektrické nákladní vozidlo?
- Kolik stojí elektrické nákladní vozidlo?
- Jaká je budoucnost nákladních vozidel?
- Objevte naši řadu 100% elektrických vozidel
Jaký je dojezd elektrického nákladního vozidla?
Dojezd elektrického vozidla ovlivňuje řada faktorů jakým jsou způsob používání vozidla, přepravovaný náklad, styl jízdy a dokonce i venkovní podmínky. U vozidel řady Renault Trucks E-Tech může dojezd činit až 560 km* v závislosti na modelu elektrického vozidla a podmínkách použití.
*sada 6 akumulátorů o kapacitě 94 kWh
Zjistěte více o dojezdu elektrických vozidel Renault Trucks prostřednictvím našeho simulátoru
Stáhněte si naši bezplatnou bílou knihu a získejte průvodce krok za krokem, jak hladce dekarbonizovat svůj vozový park.
Stáhnout
Jak funguje elektrické nákladní vozidlo?
Elektrické vozidlo používá elektromotor, který spotřebovává elektrickou energii. Akumulátory uchovávají elektrickou energii potřebnou k provozu vozidla, což určuje jeho dojezd.
Akumulátor se skládá ze sady článků, které jsou seskupeny v modulech a moduly pak v akumulátorech, které jsou řízeny systémem Battery Management System (BMS). Jedná se o elektronickou součástku, která chrání elektrické vozidlo a akumulátory před předčasným stárnutím a požárem v případě nevhodného používání. Hustota energie je zvýšena díky použití lithium-iontových článků NMC (nikl-mangan-kobalt), které mají vynikající poměr výkonu a hmotnosti, a nabízejí tak nejlepší kompromis mezi provozním dojezdem a užitečným zatížením.
Závazky Renault Trucks
Zakládáme si na udržitelném dodavatelském řetězci a u našich dodavatelů, včetně samotných kobaltových dolů, provádíme audity dodavatelského řetězce. Montáž akumulátorů je prováděná v Evropě a montáž vozidel pak ve Francii.
Po vrácení akumulátorů obchodnímu zastoupení je za jejich recyklaci zodpovědná značka Renault Trucks. Druhý život akumulátorů otevírá širokou škálu možností, jako jsou zařízení pro skladování elektřiny v domácnostech a budovách mimo síť nebo solární elektrárny. Pro zajištění udržitelného řešení elektromobility je také nezbytná recyklace. Renault Trucks a Volvo Group jsou plně zapojeny do této oblasti, která se postupně rozvíjí s růstem trhu.
Porozumění dekarbonizaci dopravy
Získejte přístup k e-learningové platformě s odborným obsahem!
Jak se dobíjí elektrické nákladní vozidlo?
Elektrické vozidlo lze dobíjet pomocí střídavého proudu a AC nabíječky, nebo stejnosměrného proudu a DC nabíječky pro rychlé dobíjení. Díky našim inovacím může Renault Trucks nabídnout širokou škálu udržitelných řešení nabíjení, která jsou přizpůsobena vašemu provozu a vašim požadavkům. Nabíjecí řešení Renault Trucks lze přizpůsobit tak, aby poskytovala větší flexibilitu. Můžeme vám také poskytnout podporu při rozhodování o režimu nabíjení, který je nejvhodnější pro zachování vaší profitability, a poradit vám, jak dobíjet vaše elektrická nákladní vozidla.
Zjistěte, jak instalovat a udržovat nabíjecí infrastrukturu: přečtěte si více!
Domácí zásuvka | Wallbox & veřejná nabíjecí stanice | Rychlé nabíjení | Průmyslová zásuvka |
---|---|---|---|
2.3 kW / 10 A 3.2 kW / 14 A Řešení pro občasné použití 25 h/20 h
|
3.7 kW / 16 A (1 fáze) 11 kW / 16 A (3 fáze) Doporučené použití 16 h
22 kW AC / 32 A (3 fáze) Režim 3 Doporučené použití 8 h 30 pro 265 kWh (4 x 66 kWh) 12 h pro 375 kWh (4 x 94 kWh) 40 kW DC / 63 A (3 fáze) Režim 4
4 h 15 pro 265 kWh (4 x 66 kWh) 6 h 10 pro 375 kWh (4 x 94 kWh) |
AC: 7.4 kW AC / 32 A (1 fáze) 8 h: 100% 6h 30: 80% DC: 22 kW DC / 32 A 3 h: 100% 2 h: 80%
150 kW DC / 225 A Režim 4 1 h 20 pro 265 kWh (4 x 66 kWh) 1 h 50 pro 375 kWh (4 x 94 kWh) |
Více než 22 kW 22 kW AC / 32 A (3 fáze) Režim 2
Občasné použití 8 h 30 pro 265 kWh (4 x 66 kWh) 12 h pro 375 kWh (4 x 94 kWh)
|
Kolik stojí elektrické nákladní vozidlo?
Investice při pořízení elektrického nákladního vozidla je dnes vyšší než u vozidla s dieselovým pohonem. Je však důležité myslet na celkové náklady na vlastnictví (TCO) elektrického vozidla, protože v provozu se náklady na jeho provoz rychle přibližují nákladům na jeho dieselový protějšek, a dokonce mají tendenci být nákladově efektivnější. Náklady na údržbu a energii jsou nižší než náklady na fosilní paliva.
Více informací o nákladech na elektrická vozidla: Přečtěte si více!
Jaká je budoucnost nákladních vozidel?
Odvětví silniční nákladní dopravy musí přijmout výzvu ke snížení emisí CO2 a splnit cíle stanovené klimatickými dohodami. V Renault Trucks jsme se zavázali k energetické transformaci a budeme vám stát po boku při dekarbonizaci vašeho podnikání. Jsme přesvědčeni, že elektrická energie je nejvyzrálejším řešením pro snižování emisí. Také proto v roce 2023 rozšíříme naši nabídku 100% elektrických těžkých vozidel o modely Renault Trucks C a Renault Trucks T E-Tech .
Předobjednejte si Renault Trucks T nebo C E-Tech
Objevte naši řadu 100% elektrických vozidel
Renault Trucks Master E-Tech |
Renault Trucks D & D Wide E-Tech |
Připravujeme Renault Trucks C E-Tech* |
Připravujeme Renault Trucks T E-Tech* |
|
---|---|---|---|---|
Použití | Rozvážka v rámci měst | Distribuce ve městech a okolí | Stavebnictví v rámci měst a okolí | Regionální distribuce |
Dojezd | 200 km | 560 km** |
300 km (jedno nabití) 500 km (mezidobíjení v délce 1h (250 kW)) |
300 km (jedno nabití) 500 km (mezidobíjení v délce 1h (250 kW)) |
*v prodeji od 2023
**sada 6 akumulátorů o kapacitě 94 kWh