Vítejte v Renault Trucks
Reference
Renault Trucks D Cab 2.1 m -Španělsko - Fandiño
Distribuce
Kvě. 4 2021
FANDIÑO
Fandiño je jedna z referenčních společností v obchodování a distribuci mražených jídel na severozápadě Španělska. José Luis, řidič Renault Trucks D 2.1 m vybaveného chladírenskou nástavbou, rozváží každý den tyto produkty.
Můžete nás seznámit s vaší profesí u společnosti Fandiño ?
José Luis — Jsem řidič distribučního vozidla. Každodenní rozvážku po celém regionu Asturies zajišťuji za volantem Renault Trucks D Cab 2.1 m. Už téměř šedesát let společnost Fandiño obchoduje a distribuuje mražené potravinové výrobky pro společnosti a restaurace. Právě zde v Avilés řídíme veškeré aktivity naší distribuční sítě do oblasti Asturies, Cantabrie, León, Zamora, Valladolid atd. Nabízíme širokou škálu produktů přizpůsobených potřebám našich zákazníků, od předkrmů až po dezerty. Doprava je určující článek naší práce, protože musíme v každé etapě zaručit kvalitu produktů, a tedy dodržet řetězec bezpečného chlazení. Můj den začíná v 7:00 ráno. Já a moji kolegové chystáme vozidla podle jejich trasy. Odpojíme je od nočního nabíjení, které udržuje mražené výrobky, připravujeme si potřebné dokumenty a pak se vydáme na cestu. Každý týden realizujeme předem dané trasy, většinou k pravidelným zákazníkům. Náš den končí kolem 18-19 hodin. Po návratu do sídla naložíme vozidla objednávkami na další den.
Jak je Renault Trucks D Cab 2.1 m přizpůsobený vaší práci?
J.L — Vozidlo perfektně odpovídá našim potřebám, co se týká ovladatelnosti, spolehlivosti a robustnosti. Umožňuje nám vykonávat naši každodenní práci v naprostém klidu a dodržovat naše závazky ke klientům. Stačí nám dodržovat servisní plán, abychom se vyhnuli poruchám, které by bránily hladkému průběhu naší práce a zpožďovaly by dodávky. Takže nám dává ve velké míře bezpečí a klid. Tento model mě také překvapil svou nízkou spotřebou, ať jezdím po městě, na venkově i na horských cestách, kde je obvykle tendence k vyšší spotřebě.
Za šedesát let působení a pro zaručení kvality produktů ovládla společnost Fandiño kompletní chladicí řetězec. Její vozidla najedou 60 000 až 70 000 kilometrů ročně. Umožňují svým řidičům jízdu v klidu a dodržování závazků vůči klientům.
NÍZKÁ SPOTŘEBA
Technologie, aerodynamika a inteligentní řízení umožňujíznačně snížit spotřebu paliva.
SNADNÁ MONTÁŽ NÁSTAVEB
Četné mechanické a elektrické předpřípravy usnadňují montáž nástavby.
OVLADATELNOST
Zmenšený poloměr otáčení, přední převis a kompaktníkabina dělají vozidla řady D dobře ovladatelná.
Jak se chová v městském prostředí a jak na horách?
J.L — Ve městech a vesnicích, kde se pohybuji každý den mi Renault Trucks D Cab 2.1 m opravdu ulehčuje život. Je ovladatelný, s dobrým výhledem, jednoduše s ním zastavím a navzdory své délce se s ním snadno manipuluje, umožňuje mi lehce projíždět frekventovanými místy nebo zácpami. A hlavně, co je velmi důležité, můžu zastavit v místech s limitovaným nebo obtížným přístupem. Na horských cestách mi jeho ovladatelnost spolu s výkonem umožňuje překonávat kopce, i když vozovka v zimě nebo za deště klouže. Také se jednoduše řídí, protože vše je na dosah ruky. Disponuje robotizovanou převodovkou, velmi jednoduchou na ovládání, a početnými asistenty řízení, které usnadňují jeho řízení.
ZAMĚŘENO NA ...
DOPRAVU CHLADÍRENSKÝMI VOZIDLY VE ŠPANĚLSKU: ROZKVÉTAJÍCÍ SEKTOR
Vzhledem k boomu exportu ovoce a zeleniny nepřestávají španělští dopravci modernizovat a zvětšovat své flotily vozidel pro přepravu s řízenou teplotou.
ROSTOUCÍ TRH
V roce 2015 vzrostla registrace chladírenských přívěsů a návěsů o 36 %. Podle oficiálních čísel dodaných profesní asociací specializovaných výrobců tyto prodeje představovaly pouze 40 % ze segmentu. Čísla, která mluví sama za sebe o dobrém stavu transportu s řízenou teplotou na Iberském poloostrově.
OBNOVENÍ ČINNOSTI
Výkon bezpochyby podpořený všeobecným oživením ekonomické aktivity a dominantní pozicí španělského exportu ovoce a zeleniny dopravované a dodávané do celé Evropské unie. Dnes je tak Španělsko prvním vývozcem rané zeleniny v Evropě a třetí na světě, hned po Číně a Spojených státech.
PŘÍZNIVÁ SITUACE
Dopravní společnosti oživené touto situací tedy navýšily své kapacity i své flotily a udržují tak svou konkurenceschopnost na evropském trhu.
Jak hodnotíte pohodlí v kabině?
J.L — Za volantem Renault Trucks D Cab 2.1 m,trávím hodně času a komfort je pro mě synonymem bezpečnosti. Čím méně se unavím, tím jsem ostražitější a výkonnější. Sedadla jsou velmi pohodlná. Poloha volantu je nastavitelná a dobře se reguluje i do hloubky. Opěrka hlavy, područka i poloha řízení jsou přizpůsobené dlouhým jízdám. Toto vozidlo nabízí velmi snadný přístup do kabiny. V naší práci musíme během dne nesčetněkrát vyjíždět a sjíždět kopce. Ale právě při těchto náročných situacích, jako při nouzovém brždění nebo vyhýbacích manévrech, jsem si ověřil vysokou kvalitu ABS systému stejně jako systém elektronické kontroly stability trajektorie vozidla. Na závěr bych řekl, že Renault Trucks D cab 2.1 m představuje bezpečný pracovní nástroj ve všech oblastech: spolehlivost každý den a v každé situaci, ovladatelnost a robustnost.